Konstigt inlägg. Köpenhamn och Frankrike

I detta inlägget så tänkte jag berätta lite om vad jag har gjort. Det kommer förmodligen inte vara i ordning och jag kommer inte ihåg dagarna. Under tiden då jag inte har skrivit någonting så har jag varit i köpenhamn en gång med min mamma, mormor och två mostrar. Vi var inne i H&Ms nya kedja & other stories. Jag fick hem mig en sjukt god perfym med körsbärs lukt och sedan lite dusch saker + en frat boy rouge. Sedan var jag inne på TopShop och hittade två par super snygga solglasögon som jag bad mamma köpa direkt! :) Efter ett antal timmar där skulle vi hem och ha middag hemma hos mormor för min moster från stockholm kommit hem. Då kom också pojkvänner för att dom bjöd på sushi.
Det är den ända stora saken som jag kan komma på just nu. Igår morse så åkte mamma, pappa och min lillebror till Cannes i Frankrike och ligger och solar nu medan jag sitter hemma ensam och har det tråkigt.
 
 
Bild från i torsdags på släktkalas
Allmänt, BabyCheyen's liv | & other stories, cannes, danmark, frankrike, frat boy, kläder, köpenhamn | |
Upp