10 Månaders dag + Prao nästa vecka

Både idag och igår spenderade jag min tid hemma hos min pojkvän för att idag har vi varit tillsammans i 10 månader. Det är helt sjukt hur fort tiden går, nästan ett år sen vi blev tillsammans!
Imorgon så börjar min prao. Jag praoade aldrig i åttan så jag är jätte nervös fast samtidigt känner jag att det ska bli kul :) Jag ska praoa på Esspresso House precis vid tåg stationen vilket är ett plus om jag får lust att åka och träffa min pojkvän efter jag har slutat. Detta blir ett ganska så ointressant inlägg för just nu har jag inte den tid jag önskar att jag hade med att blogga. Fast en sak jag vet är att jag definitivt ska börja blogga igen! Så det kommer finnas inlägg av denna stilen tills allt jobbigt är över i skolan nu när betygen ska vara på topp och så är det snart konsert och allting! Jag ska försöka att vara mer aktiv än vad jag är nu ;D
 
 
Allmänt, BabyCheyen's liv | 10 måndader, 24, bäst, dagens, espresso house, februari, kärlek, pojkvän, prao, älskar | |
Upp